onsdag 17 februari 2010

Tankar inför kvällen..

Jag har en stark känsla av att det blir guld för tredje dagen i rad. Och jag är ganska säker på att det är Emil Jönsson som kniper den.
Kvalet börjar om några minuter och därifrån bör vi få samtliga damer och herrar vidare.

Tycker Jönsson såg väldigt stark ut under Tour de Ski och står han bara på benen i kväll kan jag utlova medalj. Mest troligt guld - för så pass stark är han.

På damsidan är det väl Hanna Falk som är största hoppet trots att hon missade slutet av världscupen inför OS. Jag tror tyvärr inte på medalj men en hel del framskjutna placeringar.
Anna Olsson bör kunna knipa en plats bland de åtta bästa och sen hoppas jag givetvis lite extra på Magdalena Pajala.

Tror Piteåtjejen kan överraska och ta sig till final - och väl där kan allt hända.
Vi får helt enkelt hålla tummarna!

Anton Olofsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar