lördag 20 februari 2010

Som utlovat


















Konceptredaktionen tog med sig fotograf-Sofia och gav sig ut på jakt efter den perfekta presentationsbilden.
Vi inledde jakten efter en skogsväg med promenad och hoppbilder, innan jag hittade en snöhög som jag nödvändigtvis ville upp på.

Efter en stunds övertalande fick jag med mig grabbarna på idén. När vi hade trampat igenom en tre fyra gånger var så var jag nog inte den populärasete människan i världen, så när nästa idé var att vi tillsammans skulle springa ner från backen fick jag hårt motstånd. Men efter att ha använt min kvinnliga charm lyckades jag även med detta.

Blöta och kalla men även glada och skrattandes ätervända vi hem för att få upp värmen i de stelfrusna tårna igen.
Men trots alla så hade vi jävligt roligt.
Här kommer lite smakprov på resultatet (tyvärr är det inte så många bilder som går att använda eftersom nån av grabbarna sabbar varenda bil, man blir så less på att jobba med amatörer.)

Lena Sundqvist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar